Peržiūrėta
Nauja
Krovininis automobilis
Vasarinės
Sandėlyje : 373 Vienetas vnt.
Pasiekiamumas:
Dėmesio: Mažas prekės likutis, prieš užsakant susisiekite su mumis.
Pasiekiama:
Dar ekonomiškesnės, saugesnės ir tvirtesnės – pažadėjo „Michelin“, pristatydami naujas padangas, skirtas transportiniams automobiliams. „Agilis+“ sukurtos pagal „Energy Saver+“ gamyboje naudojamas technologijas.
„Michelin“ pasinaudojo Energy Saver+ ir pristatė Agilis+ padangas, skirtas transportinių automobilių segmentui. Tam, kad sužinotų vairuotojų poreikius, susijusius su padangomis, 2007 metais „Michelin“ atliko išsamų tyrimą. Buvo nustatyta, kad svarbiausios yra šios savybės:
Remdamasi šiais kriterijais, „Michelin“ sukūrė transportines padangas su 100 % siliciu, kurių savybės atitinka Michelin Total Performance vidaus ženklą, užtikrinantį, kad padangos sukurtos optimizavus ekonomiją, saugumą ir patvarumą.
Padangos Michelin Agilis+ leidžia sutaupyti 270 litrų degalų per visą jų naudojimo laiką (60 000 km) palyginti su padangomis, kurios atitinka minimalius Europos ženklinimo reikalavimus (G klasė)
Gamintojas teigia, kad padangų Agilis+ ridą sudaro apie 70 000 kilometrų. Tačiau ji gali skirtis priklausomai nuo vairavimo stiliaus, kelio ir kt.
Agilis+ siūlo sustiprintus šonus, kurie padidina atsparumą važiuojant per duobes ar atsitrenkus į šaligatvių bortelius, o 8 specialūs sluoksniai saugo nuo nusidėvėjimo.
Padangų Michelin Energy Saver+ ir Agilis+ gamyboje naudojamas neskelbiamas gumos mišinys bei specialus protektoriaus raštas ir optimizuota struktūra. Visi sprendimai Agilis+ stabdymo kelią sumažina 17 metrų važiuojant šlapia kelio danga, palyginti su padangomis, kurios atitinka minimalius Europos ženklinimo reikalavimus (G klasė).
Nuo pat bendrovės įkūrimo pradžios „Michelin" misija buvo ne tik prisidėti prie prekių ir žmonių mobilumo didinimo, bet ir visuomenės raidos. Mūsų platesnis tikslas – patenkinti esminius žmogaus bendravimo, keitimosi ir atradimo poreikius. „Michelin" įsipareigojusi kiekvieną verslo operaciją vykdyti visiškai atsakingai, todėl stengiamės, kad kiekvienas mūsų sprendimas būtų kuo efektyvesnis ir atitiktų klientų bei akcininkų lūkesčius ir siekius. Taigi turime gerbti natūralią aplinką ir kartu vykdyti ekonomiškai naudingą veiklą.
Kiekvienas „Michelin" sprendimas ir veiksmas paremtas šiomis penkiomis svarbiausiomis vertybėmis:
pagarba klientams,
pagarba žmonėms,
pagarba akcininkams,
pagarba aplinkai,
pagarba faktams.
„Michelin" misija yra didinti mobilumą puoselėjant savo svarbiausias vertybes – pagarbą klientams, pagarbą žmonėms, pagarbą akcininkams, pagarbą aplinkai ir pagarbą faktams. „Michelin" užima lyderės pozicijas kiekvienoje padangų rinkoje* ir su kelionėmis susijusių paslaugų srityje. Suderindama technologinę pažangą, inovacijų kūrimo ir pritaikymo gebėjimus, kokybiškus produktus ir paslaugas bei stiprius prekių ženklus „Michelin" laikosi pasaulinės plėtros strategijos ir didina kiekvieno savo verslo aspekto efektyvumą. Keletas svarbiausių faktų apie „Michelin":
109 193 darbuotojai (102 692 darbuotojai, dirbantys visą darbo dieną).
2009 m. pagaminta daugiau nei 150 mln. padangų ir 10 mln. žemėlapių bei kelionių vadovų.
Grynoji apyvarta: 14,8 milijardo eurų.
Lengvųjų automobilių ir komercinių transporto priemonių rinka: 80 % padangų parduodama antrinėje rinkoje.
Sunkiasvorių sunkvežimių rinka: 80 % padangų parduodama antrinėje rinkoje (radialinės padangos).
72 gamyklos 19 šalių.
Produkcija platinama daugiau nei 170 šalių.
*Užima 16,3 % pasaulinės rinkos. Šaltinis: žurnalas „Tire Business“ – 2009 m. rugsėjo numeris.